//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Assalamualaikum.. Salam Ukhuwah, may Allah Bless :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Cik Aiza :)
Others:   


Memori Ter`CIPTA'

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh ^^ (jawab aa)

hari ni, aku mau cerita sama kamu tntg "Dorm" yg aku diami skrg di SMK (A) Limauan. oke :) ak describe dlu scra detail tntg dorm aku kayy .. first, dorm aku terletak di aras yg paling TINGGI, iaitu aras EMPAT. nama dorm aku ialah dorm P 4-3 . well, ndapayah tapuk2 . nda kan kamu mau k`dorm ku kan ?? dalam dorm ak ada katil (8) *double dec punya , loker, loker Am, meja2 (4), kerusi (6) ^^ . dan bnyak laa .. ahli dorm ku ada 16 org . comel, cantik, manis, baik... pemarah ?? teda kalii .. yg ada pelatup makanan, kili2, dan tukang karut *first class . di dorm ku cuma ada budak tingkatan 2 & 4 sahaja . so aku dan kengkawan adalah paling tua . dan kami panggil yg form 2 .. ADIK ^^ (comel sikit). mau tgk wajah2 orang dorm yg Disayangi ne ?? oke ^^ aku try search gambar dorang ..

kita mula dengan budak form 2 laa .. (ADIK-ADIK)

Adik Neza (tim. ketua dorm) .. *nama fullnya aku lupa .. hehe =,=
ala ~ ndada gambarnya .. neza budak manis .. baik jaa perangai dia .. dapat jugalah masuk dgn prangai senior dia di dorm .. turut ketawa bila kami ketawa . ntah knpa, thibur kali .. ^^ tapi, dgr2 bila dia panas .. dia ada BERUBAH sikit .. ntah la . Allahualam .

Adik juha *nama full ? pegilah facebook dia terus .. 

comel kan ?? haha . bnyk btul cerita dia di dorm tu .. tapi yang nda ASI .. dia cerita sama drg form 2 jaa .. aku ne jaa yg selalu pasang telinga . haih ! sibukk kan aku hal urang ^^ mau tau ?? dia ada dua spek . fuyooo ! haha . tinggi lagi degree dia tu .. sepa suru, nda jaga mata bgus2kan .. kan dah jadi ~ juha, juha .. anda bgitu ... tett ~ teda2 .. juha selalu jahat sama aku . hahaha 3:)

Adik Shima .. *nama full .. i`ve forgeten 
teda gambar jugaa .. ntah mana mau cari .. nanti2 jalah aku update kaloo ada . Shima ? terkenal dgn pembawa milo ke dorm . pagi2 jaa , mesti kaka senior cari dia . bukan sebab rindu ! sebab milo dia laa yang di ambil dari dewan makan . ntah, pandai aktif pandai nda anak ne .. ohyaa, dia pngawas macam saya ^^ tapi sya lebih garang dari dia *sangat !!! shima, budak baik laa .. no ! dia mmg baik . satu dorm dgn dia baru rasalah . POLITE .. *sangat !! 3:)

Adik Liyana ... *nur afiqah liyana nda silap nama full nya ..
 liyana .. lawa ^^ ak kenal dia dari dia masuk limauan lagi . coz what ?? mata dia . Ilike !! ntah knpa .. mau ckp kuyu pun tdak juga .. tapi sukalaa ... haha . btw, dia paling ayu rasanya dalam dorm *rasanya laa .. tapi, btul laa .. lmbut ja gaya nya .. sopan tapi nda santun . JOKE ! .. sopan santun laa ..banyak  peminta dia ne . apa tidak .. comel . haha ! *kembang laa . satu lagi , nmpak kan sis dia tu ?? teka form berapa ? dia tu form 3 nda silap liyana bagi tau . OMG !! muka matang gilaa .. haha , lawa juga kaka dia .. tgk adik jugalah . oke habiss ...

Adik Wawa .. *yang aku tau namanya NAJWA .
dia .... err.... mcm mana mau ckp aa .. dia ne misteri sikit . haha, bnyak btul simpan rahsia . ntah laa btul atau nda . jarang juga b`campur dgn kami . tapi, baru-baru ne ada pula dia mnjelma .. selalunya atas katil ja dia bermeditasi .. mliat urang dorm *kami laa tu . oke jgalah.. pandai jga dia jadi pmbekal Milo dewan makan . haha . wawa ~ kembang bulu aku ingat kau ^^

Adik Solehah . 
paling PENDIAM !!! ktawa pun hampir nda k`dgran .. oke , kuat tidur ^^ tidurr jaa .. satu lagi . tepat jam 10pm .. dia kan berada di atas katil dan berselimut . TIDUR . ohyaa .. kakanya kawan aku . si HANUN . selalu si hanun pegi dorm jmpa dia *nda slalu sgt . ntah laa apa mau cerita pasal dia . hah ! dia takut sama aku . pernah lagi aku kasi nangis dia .. haha , nda tau knpa dia ngis . menakutkan .. haha . solehah ~ jgn takut sama kaka .. saya tak MAKAN orang .. ^^

Adik Mira *nda tau ada fb atau nda anak ni ntah ..
TEDAA!! nda gmbar nya .. kalau ada .. aku conteng2 sudaa tu .. haha , apa nda . budak ne slalu cari pasal bhaa .. tinggal mau gigit ja kpla dia . GERAM !! haha, cumil jgalah .. dialah paling bnyak b`cakap dgn kami . paling kuat cari pasal . haha , mcm sii liyana laa .. tapi, liyana kes sulit . wahaha ..haish , apakan di tulis nee .. baik jaa anak ne  . bhaa , suda jgn mauk kembang . oh yaa .. dialah yg mncetuskan idea untuk buat baju dorm .. post yg lain laa aku ksi tgk bju kami . Insya Allah, lepas exam 2 MINGGU .. sabar ~ mira ! kau pun exam tu .. sana pegi belajar .

oke yang Form 4 ... aku buat post lain nanti . tapi aku kasi masuk gmbar dorang laa ..

inche ^^
(ketua aras kami )

Kirah ^^
(ketua dorm kami)
susah mau b`gmbar budak ne .. yg ne gmbar time form 2 .

Suhada ..
(kaka garang ^^)

Tika C
(full of emotion)

Aida 
(cumil jaa orang nya ^^)

dan kami Empat Sekawan ^^

Cukup ka 16 ? jum kita imbas ...
Neza + Juha + Shima + Liyana + Wawa + Solehah + Mira + Inche + Kirah + Suhada + Tikah C + Aida + kami berEmpat (mimizatulzanaain_^^)

Done !! jum tinguk dorm kami mau ?? 
haha ! LAYAN ~


(Selamat Datang Ke P 4-3)
 (ada meja untuk belajarr )
(carta organisasi & jadual bertugas)
 (cumil nee )
 
 (kak Nong aras Empat)
(a`yai kapten ^^) 
 (pencukai T-T)
 (selipar mandi )
 (rutin harian ku ~ =-=")
 (kemas kan ?? well ~)
(yang ada pada meja kami ^^)